I Incinerator skrev:
På anställningskraven?
Ja. Dessutom måste man vara både cyklist och feminist. Men det ingår nog i MP-medlemskapet....

• Haha
hjulia och 1 till
  • Laddar…
5
useless useless skrev:
Ja. Dessutom måste man vara både cyklist och feminist. Men det ingår nog i MP-medlemskapet....
Förklara vad du menar.

• Haha
Incinerator
  • Laddar…
C cpalm skrev:
TS har inte avslöjat vilken kommun det handlar om...
Däremot har jag fått ett nytt mail från kommunen idag som säger den vägen inte är kommunal. Fick en webadress till vägföreningen som satt upp skyltarna.

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
C
K Kane skrev:
Däremot har jag fått ett nytt mail från kommunen idag som säger den vägen inte är kommunal.
OK det förklarar saken. Nog för att vi sett vissa tokiga skyltkombinationer även från kommunalt håll, men denna kändes lite väl.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Tycker den behöver en till tilläggstavla under. "Gäller ej hockeyspelande, tillåtet hela dygnet".

C cpalm skrev:
[bild]
Denna skyltning skulle med andra ord innebära att man i den aktuella kommunen får parkera där 8-17?
Nej, du får stanna där, men inte parkera. Det är inte stoppförbud.

• Haha
cpalm
  • Laddar…
Mina favoriter i Norge.

Stor elgfare å Extra stor elgfare köper jag.

Men Uvanlig stor…? Till skillnad från vanlig stor eller vadå🤣🤣

• Vägskylt i Norge med text "Stor elgfare" och en bild av en älgvarningstriangel, placerad i en landsbygdsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Varningsskylt i Norge med texten "Uvanlig stor elgfare" och "0-800 m" i dimmig skogsmiljö.
    Skapa konto
  • Varningsskylt i Norge med silhuett av en älg och texten "EKSTRA STOR ELGFARE", förvarnar om extra stor älgfare.
    Skapa konto
Z Zodde skrev:
Mina favoriter i Norge.

Stor elgfare å Extra stor elgfare köper jag.

Men Uvanlig stor…? Till skillnad från vanlig stor eller vadå🤣🤣
Har dom anställda som åker runt och byter skyltar beroende på om det finns älgar nära vägen eller inte?

Eller denna

Alla som kör lär väl hävda att det är nödvändigt att just dom kör där för vem avgör vad som är nödvändigt..?

• Sliten skylt vid hamn med texten "UNØDVENDIG KJØRING OG PARKERING PÅ KAIEN FORBUDT", snöiga berg och färgglada byggnader i bakgrunden.
    Skapa konto
useless useless skrev:
Har dom anställda som åker runt och byter skyltar beroende på om det finns älgar nära vägen eller inte?
Lite som när smhi ger ut vädervarningar

Z Zodde skrev:
Eller denna

Alla som kör lär väl hävda att det är nödvändigt att just dom kör där för vem avgör vad som är nödvändigt..?
Det är väl när kidsen bränner 8or som det blir enkelt att säga inte här =)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.