Har fräst en del av vändspåren och såg nu att det rekommenderas att spåret ska ligga över regel. Vilket dem inte gör nu. Blir det problem om det ska på golvgips och sen parkett? Det sprider väl ut vikten.

Annars kommer man få öppna upp taket på våningen under och bort med isoleringen för att komma åt att sätta extra regel.
 
U
Nej om du lägger golvgips över kommer det inte bli nått problem i praktiken, men var försiktig med vart du sätter fötterna innan gipsen är på plats.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.