Har fräst en del av vändspåren och såg nu att det rekommenderas att spåret ska ligga över regel. Vilket dem inte gör nu. Blir det problem om det ska på golvgips och sen parkett? Det sprider väl ut vikten.
Annars kommer man få öppna upp taket på våningen under och bort med isoleringen för att komma åt att sätta extra regel.