Vi ska byta bort ett sunkigt plast spänn-tak från 1980 mot någon slags målad takpanel. Någon som har erfarenhet av detta? Hornbach har bara folierad takpanel, Bauhaus har både folierad och målad. Vad är att föredra? Jag kollade på ett svenskat som hette....hmmmm Hubonit eller nåt sånt, någon som använt detta?
/Crille