Suhagg skrev:
Provade 5.85 och jag tyckte den kändes extremt rapplig. Lite för klent tryck också. Spolade i hjulhusen på min bil och det var riktigt svårt att få bort lera. Ändå matade jag den med varmvatten.

Ingen K7 på rea? Annars får det bli en 3-fas tvätt som jag kör på varmvatten.
Bauhaus med prisgaranti mot Webhallen gör att K7 Premium landar på 4160:- typ, är bästa jag sett så här långt.

Det blev en beställning på en Kärcher K5 Premium Car :)

Jag har en k7 premium och den har jag kört på 10 amp hemma hos föräldrarna körde nog en halvtimme skulle jag tro..

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
237 skrev:
K7 går väl inte till en 10amp säkring med sina 3kW?
Har K7 premium, kör den på 10A, kan stå å köra den i minst 30 min utan att säkringen löser.
ImageUploadedByByggahus.se1394393155.935651.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ni som har K7an har ni provat K5 också?
Tänkte om den lilla tryckskillnaden är något som verkligen märks?

Behöver något mer kraftfullt och rejält än 5.85 (K5) som jag upplevde som klen och rapplig i konstruktionen.

Låter som att du vill ha lite tvätthallskänsla. Då kliver man upp på en trefasmaskin.

Inga av konsumenttillbehören (tralltvätt, bilborste, fälgborste osv) passar om man råka köpa en HD Kärcher va?

Nej man får köpa en hd-tralltvätt istället. Borstarna ska du inte använda så dom behövs inte.....

Hehe ska...
Jag förstår piken. :)
(HD)

MathiasS skrev:
[länk]

Inte helt gratis tyvärr.
De finns ju en klen-FR HD oxo, som följer med en del tvättar.. var in på Ahsell o klämde en HD6 nånting.. de hade dock ingen K7 man kunde jämföra med, Swedol hade heller ingen K7a.
Men visst kändes HDn rejäl, inte för att nån har ramlat av min K5.55 (i plast), men den gav en annan kvalitetskänsla.

det är den nya K7 som kom ut för ca.2v som har 2500W
dom har gjort den energisnålare
samma sak med deras grovdammsugare
börjar med MV
samma sugeffekt fast lägre watt

såg igår att Hornbach i Sundbyberg hade gamla K7 visningen för 3695:-
den var tydligen helt ny och man fick 5års garanti
för den ny K7 tog dom 4695:-

men K7 känns lite overkill för mig fast det var bra pris på den

Är Kärcher K5 Compact nåt att ha? K-rauta säljer den för 1999:-

Det blev en Nilfisk E140 för 1999:-. Ica maxi i jkpg säljer ut föra årets modell.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.