Hej. Vår gamla elhanddukstork har gjort sitt. Det var en gammal modell med enbart på och av. Jättevarm vid påslagen. Önskar nu hitta en prisvärd och pålitlig modell med termostat mm. Önskar framför allt få till en ljummen nivå snarare än enbart en timer. Har ni där ute några bra tips?