A Abies koreana skrev:
Okej, vem var det som krävde registrering av ovaccinerade och deras bostadsort och kan du visa var jag hittar information om det? Finns det ett sådant register?
(Hallengren)

D
Unikt namn Unikt namn skrev:
Jag antar att du syftar på eventuella påverkansoperationer eftersom de inte är fastställt?

En rysk agent skulle kunna argumentera från båda håll bara för att hälla bensin på den eventuella interna konflikten om valfusket i borlänge är bra eller dåligt.

Men att vi ska leta ryssar i varje vrå bakom varje argument ökar också misstänksamheten och i förlängningen eldar det på samma konflikt.
Nu är det ju fastställt att vår angripare är aktiv i detta, så vad gör vi nu med alla nyttiga idioter (fackord) som både spred propagandan och krokade arm med fienden, jag vet vilka uttryck som Tidö använder i sammanhanget, ska dessa individer sättas upp på folkutbyteslistorna, tvångsblandas, eller vad ska vi göra med dessa medlöpare?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
D
Skogochmark Skogochmark skrev:
Bara för att alla inte delar dina åsikter så tycker du dig vara förmer än andra här.
Ush!
In the land of the blinds the one eyed is the king

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Fairlane
Givetvis skriver du inte att du är förmer än andra. Det brukar inte folk göra. Även om dom tycker så. Ta och läs både dina egna inlägg igen och andras så ser du.
Jag anser inte mig vara förmer än andra, men jag har andra åsikter än vad du har i många frågor och jag gillar inte när man bara tar siffror ur luften och låtsas som att det är sanningen.

Att du tolkar "Och varför ska ni som tycker att alla 8 riksdagspartierna är dåliga och landsförrädare bestämma vad som passar i tråden?" som att jag anser mig förmer än andra kan jag faktiskt inte förstå. Det är väl snarare den som tar sig rätten att bestämma över vad andra ska skriva i tråden som anser sig förmer då?

• Gilla
TypRätt och 2 till
  • Laddar…
Skogochmark
A Abies koreana skrev:
Okej, vem var det som krävde registrering av ovaccinerade och deras bostadsort och kan du visa var jag hittar information om det? Finns det ett sådant register?
Var får du ifrån att någon kräver det.
Jag svarade på ett inlägg från Höghus. Där han skrev att Svt ville ha namn på dom som skrivit på valupproret. Och då skrev jag att det var samma under Covid, man ville ha information om vilja som inte tagit sprutorna.
Fattar du?

Skogochmark
Fairlane Fairlane skrev:
Det är väl snarare den som tar sig rätten att bestämma över vad andra ska skriva i tråden som anser sig förmer då?
Nu får du nog läsa vad du själv skriver igen🤣
Att ta sig rätten att bestämma vad andra skriver är ju just vad du vill. Eftersom du inte tycker att dom som inte gillade dom 8 partierna i riksdagen skulle skriva i tråden.

Fairlane
Nu får du nog läsa vad du själv skriver igen🤣
Att ta sig rätten att bestämma vad andra skriver är ju just vad du vill. Eftersom du inte tycker att dom som inte gillade dom 8 partierna i riksdagen skulle skriva i tråden.
Som sagt, läsförståelse är inte din grej.

Jag ska försöka förklara så att även du förstår.

Jag tycker inte det är upp till mig eller dig eller någon annan än forumägaren att bestämma.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Och då skrev jag att det var samma under Covid, man ville ha information om vilja som inte tagit sprutorna.
Fattar du?
Njaa..är det SVT som vill ha information om vem som inte vaccinerar sig? Kan du visa var jag hittar information om sådana önskemål?

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
- Hörde att Tuffe Uffe sa upp sig. Kan vi inte få en ny regering?
- Vi har inget val!

D
H hovapettson skrev:
Fairlane, om du ursäktar, vi är inne på och diskuterar ett helt kraschat val som timade nyss i vårt fosterland. Gör en Putilov-tråd om du vill. Jag gissar är Flashen har en hel del sparat på det där.
Nu 145 000 som kräver förnyat val. Många är förbannade och förtvivlade. [länk]
Jag tycker inte att du ska sprida det vi nu vet är en desinformationskampanj mer, det var dumt redan när det bara var uppenbart, nu gränsar det till brottsligt.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
D
Var får du ifrån att någon kräver det.
Jag svarade på ett inlägg från Höghus. Där han skrev att Svt ville ha namn på dom som skrivit på valupproret. Och då skrev jag att det var samma under Covid, man ville ha information om vilja som inte tagit sprutorna.
Fattar du?
Det är väl bra om vi kan identifiera de ryska medlöparna i Sverige, det är ganska normalt när man befinner sig i en konflikt med ett land?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
D djac skrev:
Jag tycker inte att du ska sprida det vi nu vet är en desinformationskampanj mer, det var dumt redan när det bara var uppenbart, nu gränsar det till brottsligt.
Har du svaga demokratiska instinkter? Avvikande moraliska smaklökar? För att tala med Haidt.

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Skogochmark
Fairlane Fairlane skrev:
Som sagt, läsförståelse är inte din grej.

Jag ska försöka förklara så att även du förstår.

Jag tycker inte det är upp till mig eller dig eller någon annan än forumägaren att bestämma.
Vad bra !

Skogochmark
A Abies koreana skrev:
Njaa..är det SVT som vill ha information om vem som inte vaccinerar sig? Kan du visa var jag hittar information om sådana önskemål?
Jag gjorde en liknelse. Släpp det!
Nej det var inte Svt det var Lena Hallengren.

Skogochmark
D djac skrev:
Det är väl bra om vi kan identifiera de ryska medlöparna i Sverige, det är ganska normalt när man befinner sig i en konflikt med ett land?
Så man är en risk medlöpare om man vill ha nyval i Sverige? Undrar vems ärende du går🤔

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.