40 308 läst ·
1 935 svar
40k läst
1,9k svar
Valet 2026
Nu är det ju fastställt att vår angripare är aktiv i detta, så vad gör vi nu med alla nyttiga idioter (fackord) som både spred propagandan och krokade arm med fienden, jag vet vilka uttryck som Tidö använder i sammanhanget, ska dessa individer sättas upp på folkutbyteslistorna, tvångsblandas, eller vad ska vi göra med dessa medlöpare?Unikt namn skrev:
Jag antar att du syftar på eventuella påverkansoperationer eftersom de inte är fastställt?
En rysk agent skulle kunna argumentera från båda håll bara för att hälla bensin på den eventuella interna konflikten om valfusket i borlänge är bra eller dåligt.
Men att vi ska leta ryssar i varje vrå bakom varje argument ökar också misstänksamheten och i förlängningen eldar det på samma konflikt.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 605 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 605 inlägg
Jag anser inte mig vara förmer än andra, men jag har andra åsikter än vad du har i många frågor och jag gillar inte när man bara tar siffror ur luften och låtsas som att det är sanningen.Skogochmark skrev:
Att du tolkar "Och varför ska ni som tycker att alla 8 riksdagspartierna är dåliga och landsförrädare bestämma vad som passar i tråden?" som att jag anser mig förmer än andra kan jag faktiskt inte förstå. Det är väl snarare den som tar sig rätten att bestämma över vad andra ska skriva i tråden som anser sig förmer då?
Var får du ifrån att någon kräver det.A Abies koreana skrev:
Jag svarade på ett inlägg från Höghus. Där han skrev att Svt ville ha namn på dom som skrivit på valupproret. Och då skrev jag att det var samma under Covid, man ville ha information om vilja som inte tagit sprutorna.
Fattar du?
Nu får du nog läsa vad du själv skriver igen🤣Fairlane skrev:
Att ta sig rätten att bestämma vad andra skriver är ju just vad du vill. Eftersom du inte tycker att dom som inte gillade dom 8 partierna i riksdagen skulle skriva i tråden.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 605 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 605 inlägg
Som sagt, läsförståelse är inte din grej.Skogochmark skrev:
Jag ska försöka förklara så att även du förstår.
Jag tycker inte det är upp till mig eller dig eller någon annan än forumägaren att bestämma.
- Hörde att Tuffe Uffe sa upp sig. Kan vi inte få en ny regering?
- Vi har inget val!
- Vi har inget val!
Jag tycker inte att du ska sprida det vi nu vet är en desinformationskampanj mer, det var dumt redan när det bara var uppenbart, nu gränsar det till brottsligt.H hovapettson skrev:
Det är väl bra om vi kan identifiera de ryska medlöparna i Sverige, det är ganska normalt när man befinner sig i en konflikt med ett land?Skogochmark skrev: