Jag ska slipa golvet i sovrummet som är 3.6x4.4m Lister är förövrigt borttagna så sista centimetern behöver jag inte komma åt
Frågan är vad jag ska köra med för maskin? JAg har slipat (större) golv tidigare och har då hyrt ganska stora maskiner. Vill ju minnas att det alltid blir lite cpigt i starten och slutet så med den lilla ytan som är kanske inte dessa större varianter lämpar sig..
Finns det nån prisvärd maskin att köpa tro eller är det bara att glömma?