J
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Ja, de bör nog specificera hur de "avslutar". Alltså, ingår råspont? Grundpapp kanske? Så att det är en tät konstruktion, men att ni själva får välja om det ska vara ytpapp, plåt, pannor eller vad man nu vill.
Råspont ingår, ingen papp. Lurar på hur jag ska lösa det med pappen på högsta punkten, för att inte vatten ska smita under.. är det trekantlist och en lång takplåt där också tro?
 
Rickard.
Det står i montagebeskrivningen :) du gör en helt vanlig gavel högst upp. Trekantslist är rätt men vad du menar med lång takplåt förstår jag inte.
 
J
Rickard. Rickard.ag skrev:
Det står i montagebeskrivningen :) du gör en helt vanlig gavel högst upp. Trekantslist är rätt men vad du menar med lång takplåt förstår jag inte.
Återkommer om problem uppstår :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.