Hej!

Håller på att planera bastu i källaren och vi har kommit fram till att vi ska ha ett kombiaggregat. Jag har tittat på lite olika aggregat och vi har tre st som är intressanta!

Tylö Sense 8kW Combi med H2 Styrpanel
Harvia Topclass combi 8kW med Xenio styrpanel
Eos Thermat combi med Eos Econ styrpanel

Vilken är att föredra?

Sen vågar man köpa ett aggregat online? Bor i västra delen av landet och det finns ingen bastubutik i närheten. Har tittat på www.bastukalle.se och www.hemobastu.se

MVH

Marcus

Jag köpte.bastuaggregat online från sauntainter det ligger i estland.
Fick bra.pris jämfört med.att.köpa lokalt.
Hemochbastu osv har jag.beställt ifrån också nångång, dock inget aggregat men ser inte varför det inte skulle vara några.problem dom är seriösa

T TheGame skrev:
Jag köpte.bastuaggregat online från sauntainter det ligger i estland.
Fick bra.pris jämfört med.att.köpa lokalt.
Hemochbastu osv har jag.beställt ifrån också nångång, dock inget aggregat men ser inte varför det inte skulle vara några.problem dom är seriösa
Hej. Vågar man beställa på hemochbastu.se? Så dåliga recensioner men så bra priser

Liliya Liliya skrev:
Hej. Vågar man beställa på hemochbastu.se? Så dåliga recensioner men så bra priser
Jag har beställt därifrån tidigare utan problem men nu var det ett tag sen.
Men finns väll betalningsalternativ att betala efter leverans så är det väll lugnt ?

T TheGame skrev:
Jag har beställt därifrån tidigare utan problem men nu var det ett tag sen.
Men finns väll betalningsalternativ att betala efter leverans så är det väll lugnt ?
Jo man kan beställa med faktura. Tror ska chansa ändå då 2000kr skillnad på en kanalplast paviljong låter bra

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.