Såsomihimmelensåockpåjorden.Amen!

Mikael_L
Pysslarn skrev:
Johodå!!!

Annars går pengarna bara till mat, diverse diffusa boendekostnader, ännu mer kläder till barn och blomma, pensionsförsäkringar eller andra futtigheter. Tänk på dig själv och dina behov för en gångs skull...

/Ronnie
****Skratt****

Då måste jag väl fundera på det då ... ;)

Nu har jag ju som sagt en liten Makita men även en kinesmaskin, så då blir det tre isåfall ... :)

Jag kan ställa upp dom i fyrkant, men med en sida av fyrkanten öppen, för då ... tja, inte vet jag varför det skulle vara bra.
...Men bläddrar jag bland mina CD och LP-skivor och kollar in vad killar som Vangelis, Jarre och Tangerine dream gör, dvs dom som har fler syntar än dom behöver, så brukar dom iaf rigga sina verktyg på detta vis ... :D

jaja, jag får fundera vidare, men jag misstänker att jag iallafall får köra skiten ur minst en av sågarna innan det är läge att nyinvestera. :(

Tangerine Dream och Jarre... Du är en fin kille Mikael_L – vad du än gör kan det inte bli fel...

Karma!
/Ronnie

Du kan ha en i rettvinkel, en med 45 grader venstre, en 45 grader høyre osv, inntil du har alle vinkelene, så slipper du å stille om sagene :D

UNDERBART!!! Det finns en mening med allt... :D

Pysslarn skrev:
Tangerine Dream och Jarre... Du är en fin kille Mikael_L – vad du än gör kan det inte bli fel...

Karma!
/Ronnie
Vilka trevliga killar som poppar upp här!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.