Tja är i tankarna att slänga upp en ovan mark pool och vill värma upp med vakuum rör
och efterlyser någon som kanske göra det.
Tycker det vore smidig då man kan värma upp huset på höst/vår när pool inte används.
hur mkt vakuumrör skulle behövas för att värma upp 20-25m3 i dalarnas klimat
lite tips och trix mottages tacksamt