Jag har ett danderydspass liggande med en libell intakt. Tänkte precis kasta det, men såg att det fanns efterfrågan när jag kontrollgooglade.
Nån som vill ha eller är det bara att skicka i soporna?
 
W wicol skrev:
Jag har ett danderydspass liggande med en libell intakt. Tänkte precis kasta det, men såg att det fanns efterfrågan när jag kontrollgooglade.
Nån som vill ha eller är det bara att skicka i soporna?
Jag är intresserad! Var bor du?
 
W wicol skrev:
Jag har ett danderydspass liggande med en libell intakt. Tänkte precis kasta det, men såg att det fanns efterfrågan när jag kontrollgooglade.
Nån som vill ha eller är det bara att skicka i soporna?
Nu blev jag ju inte först men är det våg- eller lodlibellen du har? Jag söker våglibellen..
 
Jag bor i Vällingby/Spånga. Kan man hämta på plats får man företräde, annars kan jag skicka mot frakt + ölpeng ;) till försten.

Såhär ser det ut.
 
  • Metallplatta med monteringsbeskrivning "Danderydpasset" i originalförpackning på ett arbetsbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ptlf
  • Laddar…
Libellerna är fastgjutna med gips så om man blöter upp gipset går det bra att ta loss och skifta om libeller.

Kasta inte bort det vad du än gör. Det där vattenpasset är byggandets motsvarighet till en fabriksny motor till en Volvo Amazon. Helt värdelös för de flesta av oss och därför ganska lågt i pris men fullkomligt ovärderlig för den som behöver det.
 
  • Gilla
FatherMike
  • Laddar…
Hej!
Jag har ett antal oanvända libeller till Danderydpasset ifall någon är intresserad.
(Både våglibeller och lodlibeller.)
Mvh
Mehdi
 
B Byggare och renoverare skrev:
har du kvar libelllerna? Pris?
Ja, de är kvar. 300kr/st om man bara vill ha en.
Du får gärna skicka SMS för att få bild osv.
0704098473.
 
Hej.
Har du kvar någon våglibell så är jag intresserad av att köpa en. Vet att det gått lång tid sedan du postade det här inlägget, men det är först nu som jag behöver ett.
Mvh Ronny
 
  • Gilla
FatherMike
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.