Men det finns USB för panelmontage om man vill bygga i blindlock eller liknande :)

P
Jag funderar också över detta, lösningarna jag sett hittils har ju varit fruktansvärt dyra. 500+ kronor för en panel med två usbuttag känns absolut inte prisvärt. Särskilt inte när samma produkt fast för den amerikanska marknaden inte kostar mer än 40-80kr.

Någon som vet mer om produkterna, mer på gång?

Vad jag vet av marknaden det man hör av leverantörerna/försäljare så ligger det långt borta.

Lågt intresse enl leverantörena....

Håll koll på tomgångsförbrukningen på dessa. Obekräftade rykten säger att vissa modeller drar en hel del även när de inte används så jag skulle inte vilja montera många där man inte har den uppgiften.

Biltemas utvändigt monterat hemma i sovrummet. Fungerar precis som det ska. Vinner kanske inga skönhetstävlingar men det förväntade jag mig inte heller.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finns det något nytt på denna front? Skulle vilja ha ett infällt uttag med 2 USB-utgångar för laddning.
Elko har ett men dyrt och bara 0,7 A om båda utgångarna används vilket känns snålt. Jag vill kunna ladda 2 paddor samtidigt.

Vad ska jag med uttag med endast USB till?? Måste väl vara bättre med uttag med 220v uttag samt USB, eller som man alltid gjort..

Flera av de kombinerade 230V + usb uttagen har haft problem med isolation för 5V-sidan samt överhettning. Det verkar vara svårt att få plats med laddkretsen på den lilla plats som är över till acceptabel kostnad.

Jag vet inte riktigt hur man ska kontrollera kvaliteten på en sådan. Välja kända märken och söka på nätet kanske?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.