4 725 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Väggskåp för TV?
Har planer på att ha en TV i mitt vardagsrum. Dock vill jag inte ha en TV hängande mitt på väggen. Har planer på att ha den i ett väggmonterat skåp och kunna skjuta fram TV:n ur skåpet med hjälp av en arm (väggfäste).
Hittade detta skåpet på MIO som jag tycker är riktigt fint! Är precis såhär som jag tänkt
http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Mediamobler/Norma/Norma/?p=1
Dock är det riktigt oskäligt dyrt! 7000:- för ett litet skåp...
Därför undrar jag om någon har erfarenhet av något liknande, eller nåt bra tips på vart man kan hitta liknande skåp?
Tacksam för svar!
Hittade detta skåpet på MIO som jag tycker är riktigt fint! Är precis såhär som jag tänkt
http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Mediamobler/Norma/Norma/?p=1
Dock är det riktigt oskäligt dyrt! 7000:- för ett litet skåp...
Därför undrar jag om någon har erfarenhet av något liknande, eller nåt bra tips på vart man kan hitta liknande skåp?
Tacksam för svar!
Fundera på hur ofta du ser på tv, det kan sluta med att den är framme hela tiden i allafall, då man tröttnar på att skjuta den fram och tillbaks hela tiden..
Been there, done that..
Min mors gamla linneskåp, som var snarlikt det från mio, men det åkte ut då dörrarna stod öppna hela tiden ändå...
Been there, done that..
Min mors gamla linneskåp, som var snarlikt det från mio, men det åkte ut då dörrarna stod öppna hela tiden ändå...
Redigerat:
Vi pratar trots allt om ett skåp med 30 cm djup, det är ganska mycket.
Jag rekommenderar snarare att lägga lite krut på att gömma sladdar å annan skit och låta teven vara synlig.
Eller kanske en gardin/draperi-länga?
Jag rekommenderar snarare att lägga lite krut på att gömma sladdar å annan skit och låta teven vara synlig.
Eller kanske en gardin/draperi-länga?
Håller helt med, det är precis som med sådana här sängar man kan fälla upp, bäddsoffor eller persienner....man orkar normalt sett inte göra något med dem och då har man, i ditt fall, istället 2 öppna dörrar och en TV som hänger i rummet. Men det är så klart personligt, tittar man på TV en gång i veckan så visst....
Klicka här för att svara