Halloj!
Nu är det så att jag och min kära flickvän äntligen har börjat ta tag i vårt vardagsrum, och i och med detta ryker mitt gamla, horribla databord!
Planen som fortfarande enbart finns i mitt huvud är att få upp en 200x60cm bordsskiva som är upphänga på två väggmonterade konsoler, och ett ben i mitten för stabilitet.
Nu behöver jag lite hjälp med följande:
Väggen där bordet ska fästas är rätt tunn, ca 10 cm. Jag är rätt osäker på vilket material som finns inuti den, om det fortfarande är gips? Och hur löser jag hållbarhetsfrågan så att säga? Är det expanders som gäller, eller finns det andra alternativ?
Sen skulle jag även uppskatta några tips om vart man kan hitta ganska rejäla/tåliga men snygga konsoler!
Tack på förhand!
Mvh Michael