2 497 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Väggkonstrution fristående bastu
Hej!
Tänkte höra hur ni har det i väggarna ni som reglat upp en bastu.
Vet att många har fusktimmer och således ingen isolering, men jag har ett parti virke som skulle passa perfekt att regla upp en bastubod med förrum.
Tänkte göra det så lätt och billigt som möjligt med bla råspont på väggarna i bastun, men hur har ni gjort med väggarna? Utifrån och in? Isolering eller inte?
Isolerat taket? Hur?
Den kommer ju inte vara uppvärmd annat en när den annvänds.
Mvh
Tänkte höra hur ni har det i väggarna ni som reglat upp en bastu.
Vet att många har fusktimmer och således ingen isolering, men jag har ett parti virke som skulle passa perfekt att regla upp en bastubod med förrum.
Tänkte göra det så lätt och billigt som möjligt med bla råspont på väggarna i bastun, men hur har ni gjort med väggarna? Utifrån och in? Isolering eller inte?
Isolerat taket? Hur?
Den kommer ju inte vara uppvärmd annat en när den annvänds.
Mvh
Klicka här för att svara
