14 280 läst ·
6 svar
14k läst
6 svar
Vägghängd "klaffstol"
Uj, hade IKEA en också? Letaletaleta...jag hittar den inte! Jag har ett vagt minne av att jag sett något sådant på IKEA också, men snabbtitt i årets katalog ger 0 i resultat.
*EDIT* Jag _vet_ att jag stått och lekt med en sådan stol (flippa ned, flippa upp, flippa ned, flippa upp, flippa ned, flippa upp...) för inte så länge sedan, och senast jag var på Designtorget var säkert ett år sedan. IKEA har jag sprungit på rätt ofta, men jag kommer inte ihåååååg...
/ama
*EDIT* Jag _vet_ att jag stått och lekt med en sådan stol (flippa ned, flippa upp, flippa ned, flippa upp, flippa ned, flippa upp...) för inte så länge sedan, och senast jag var på Designtorget var säkert ett år sedan. IKEA har jag sprungit på rätt ofta, men jag kommer inte ihåååååg...
/ama
Den här från Fafner har vi, i mattborstad aluminium, den finns även blankpolerad.
Tycker den är jättesnygg
och den kostade styvt 1000-lappen då vi köpte den för ett år sedan.
Brukar ofta vara 'sommarpris' på den, åtminstone i Stockholm.
MVH//Christina.

Tycker den är jättesnygg
Brukar ofta vara 'sommarpris' på den, åtminstone i Stockholm.
MVH//Christina.

Trillade över den här! http://www.buybyus.se/categories/duschar-duschsitsar/ovo_p
Kanske ingenting för hallen direkt, men jag skulle def. kunna sätta den i duschen. Vilken liten vardagslyx att på morgonen få sitta och halvslumra i duschen. (morgontrött jag? snarare medvetslös
)
Kanske ingenting för hallen direkt, men jag skulle def. kunna sätta den i duschen. Vilken liten vardagslyx att på morgonen få sitta och halvslumra i duschen. (morgontrött jag? snarare medvetslös
Klicka här för att svara