Har lite frågor om ett badrum som ska renoveras. Två av väggarna ska reglas om på nytt räcker det med 45*70 cc 30 och enkel eller dubbelgips? eller ska man använda sig av 45*95. Sen var det dehär med golvvärme vill gärna använda mig av vattenburen golvvärme tanken från början var att lägga golvspån sen slang i avjämningsmassan men det bygger mycket på höjden och det är ganska låg tak höjd från början. Kan man eller blir det bra om man använder sig av golvvärmeplåtar nedsänkta för bjälklag cc600 sedan golvspån och avjämningsmassa.