636 läst ·
4 svar
636 läst
4 svar
Väggar hus
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 304 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 304 inlägg
Ditt hus är bygg ungefär samtidigt som vårt då. Vi har typ 15 cm tjocka väggar så det är inte konstigt att det är kallt. Man byggde generellt annorlunda förr. I utbyggnaden som gjordes på 70-talet är de ännu tunnare.Fabbelito skrev:
Klicka här för att svara
