3 654 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Vågar vi köpa kök från epoq?
Hej! Vi håller för fullt på att planera vår köksrenovering, och valet står förmodligen mellan epoq och ikea.
Väljer vi epoq kan vi ha kvar våra gamla stommar (ikea faktum) och endast köpa nya fronter. Vi vill bygga ut köket ngt och kommer beställa en del stommar till en vägg som är 220 cm för att ge köket ett mer komplett och estetiskt tilltalande yttre.
Nu till frågan, är det värt att köpa ett epokkök som verkar ha väldigt dåligt rykte el bör vi ist byta ut hela köket och köpa allt nytt på ikea där kundservisen isf fungerar?
Är det någon här inne som köpt kök från Epok? (Jag hittar mest gamla trådar från ca 2008-2013.
Min fråga är alltså, har elgiganten/Epoq rykt upp sig och förbättrar sina leveransproblem el är det fortfarande samma strul?
Mvh camilla
Väljer vi epoq kan vi ha kvar våra gamla stommar (ikea faktum) och endast köpa nya fronter. Vi vill bygga ut köket ngt och kommer beställa en del stommar till en vägg som är 220 cm för att ge köket ett mer komplett och estetiskt tilltalande yttre.
Nu till frågan, är det värt att köpa ett epokkök som verkar ha väldigt dåligt rykte el bör vi ist byta ut hela köket och köpa allt nytt på ikea där kundservisen isf fungerar?
Är det någon här inne som köpt kök från Epok? (Jag hittar mest gamla trådar från ca 2008-2013.
Min fråga är alltså, har elgiganten/Epoq rykt upp sig och förbättrar sina leveransproblem el är det fortfarande samma strul?
Mvh camilla
Jag har kök från epoq, sattes in i våras. Fick välja leverans precis när jag ville och det kom när det skulle. Fick dock två vanliga högskåp istället för ett högskåp och ett microskåp/ugnsskåp. Kundtjänst löste ett nytt micro/ugnsskåp på några dagar 
Hade ert epoq kök s k clickstommar? Hur känns kvalitén/stabiliteten på det?C CamillaLindgren skrev:Hej! Vi håller för fullt på att planera vår köksrenovering, och valet står förmodligen mellan epoq och ikea.
Mvh camilla
Klicka här för att svara