Varför skulle du inte våga? Däremot skulle jag inte beställa något därifrån som jag behöver hyffsat snabbt eller som jag inte kan vara utan vid ev. reklamation.

Gällande din andra fråga är den nog bättre att rikta till den jootoobern som la upp övriga delar tänker jag 🙄

Jag skulle inte beställa något för mer än någon hundralapp från dem. Eller egentligen ingenting. Ökänt usla företag på att hantera när något gått fel, och det verkar rätt ofta som det går fel. Undvik!

• Gilla
hempularen och 2 till
  • Laddar…
Om det gäller outl1 (vidaXL vet jag inget om), så är ju första till tionde rådet, KÖP INTE av dem.

Men om du av någon anledning ändå vill köpa där så ställ in dig på att du får betala, men antingen ingen leverans, eller fel, som de inte rättar till. Och du kommer att tröttna på att försöka få återbetalning från dem.

Men jag tror att du får avsevärt bätte upplevelse om du köper trisslotter för pengarna istället.

Ett annat företag som säljer sådana produkter är AJ produkter. Dem har jag goda erfarenheter av, visserligen bara handlat där 2 ggr tror jag. Men det har fungerat klockrent.

• Gilla
Anders Malmborg1 och 1 till
  • Laddar…
T
E Emwstig skrev:
De har fått dåliga omdömen, särskilt outl1.
Jag har tittat på 2 filmer om att bygga bygga bänk själv på youtube, men jag saknar slutet.

Bygga hus - Del 67 - Arbetsbänk till garaget - Del 1 och 2​

Finns det ingen del 3?
Jag blev nyfiken och kollade snabbt på filmerna (eller gjorde nedslag här och där..) och uppfattade det som att det var klart efter andra delen.

Om du söker lite på nätet så finns en uppsjö av exempel på byggen av/ritningar för arbetsbänkar av alla slag så det borde inte vara några problem att hitta bra varianter.

Håller med övriga om riskerna att köpa från de ställen som nämns. Dels är produkterna billiga av en anledning, dels har de dåligt rykte kring hantering.
AJ Produkter som nämns är etablerade och säljer bra produkter men det kostar ju en del. Å andra sidan hittar man något man vill ha så brukar de vara outslitliga för hemmaanvändning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.