C CarMan #1 Medlem · 5 694 inlägg 10 maj 2006 21:26 CarMan Medlem 5 694 inlägg 10 maj 2006 21:26 #1 Jag ska snart hänha upp min vägg hängda toa, men inbyggd sistärn. ser i bruksanvisningen att det finns en packning att köpa som man kan sätta mellan toan & kaklet. behövs den? kan man ta nått annat, ellr köra utan?
Jag ska snart hänha upp min vägg hängda toa, men inbyggd sistärn. ser i bruksanvisningen att det finns en packning att köpa som man kan sätta mellan toan & kaklet. behövs den? kan man ta nått annat, ellr köra utan?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 405 inlägg 10 maj 2006 22:09 MathiasS Medlem Stockholm 37 405 inlägg 10 maj 2006 22:09 #2 Nej den behövs inte. Vanligtvis så länger man en sträng silikon på porslinet (toaskålen) och trycker därefter dit själva skålen. Jag använde de distansbitar som IFÖ har men ifö sa själva att man lika gärna kunde använda silikon direkt, speciellt om underlaget är relativt slätt.
Nej den behövs inte. Vanligtvis så länger man en sträng silikon på porslinet (toaskålen) och trycker därefter dit själva skålen. Jag använde de distansbitar som IFÖ har men ifö sa själva att man lika gärna kunde använda silikon direkt, speciellt om underlaget är relativt slätt.