Packboxen sitter i mitten. Skruvar man bort den kan det finnas urtag för en förinställningsnyckel längre in/ner. Kommer det bara lite värmevatten som man kan torka upp går det bra, sprutar det värmevärmevatten är det inte bra att ta bort packboxen med vatten i systemet särskilt med tryck i systemet.
ok. Då vågar jag inget göra. Ringer en röris som får ordna.J Josth skrev:Packboxen sitter i mitten. Skruvar man bort den kan det finnas urtag för en förinställningsnyckel längre in/ner. Kommer det bara lite värmevatten som man kan torka upp går det bra, sprutar det värmevärmevatten är det inte bra att ta bort packboxen med vatten i systemet särskilt med tryck i systemet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Såhär ser en MMA VR ut inuti (skrev fel tidigare när jag skrev FV, typen heter VR).
Om man trycker in den delen som stiftet trycker på så kommer det vatten, detta gäller även de med förinställning.
Logga in
Skapa konto
Packboxen och förinställningsnyckel.
Logga in
Skapa konto
Såhär ser MMA FVR ut inuti. Man ser tandningen som passar ihop med tandningen på förinställningsnyckeln.
Denna sitter i ett driftsatt system.
Logga in
Skapa konto
Såhär ser ventlkäglan på en MMA VR ut.
ok. Tack för all hjälp! Ska se om jag kan lösa det härDemmpa skrev:
[bild]
Såhär ser en MMA VR ut inuti (skrev fel tidigare när jag skrev FV, typen heter VR).
Om man trycker in den delen som stiftet trycker på så kommer det vatten, detta gäller även de med förinställning.
[bild]
Packboxen och förinställningsnyckel.
[bild]
Såhär ser MMA FVR ut inuti. Man ser tandningen som passar ihop med tandningen på förinställningsnyckeln.
Denna sitter i ett driftsatt system.
[bild]
Såhär ser ventlkäglan på en MMA VR ut.
Klicka här för att svara