Min sambo önskar sig en väderstation och jag har kikat runt men hittar ingen som är optimal. Kanske nån här kan hjälpa mig? Det jag vill att den ska ha är:

Inom/utomhus temp och fuktighetsgivare
Vindmätare i m/s
Vill kunna ha minst 2 st utomhussensorer
Utomhussensorn måste klara av iaf -40 grader
Manuellt inställbar klocka då tydligen dom radiostyrda inte funkar ovanför Umeå
Får inte kosta mer än 1500 kr
 
http://www.safecast.se/

Bra sortiment och bra priser för några år sedan. Kring 3k får man riktigt bra saker för hemmabruk. Vad gäller temperaturen så handlar det vad jag vet mest om att välja lämpliga batterier, alternativt ha bara sensorn utomhus om det fungerar...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.