644 läst ·
2 svar
644 läst
2 svar
Vad värderar ni när ni går på visning?
Vi går i säljtankar av vår trea och funderar över vad det är som egentligen går hem hos gemene man - inte vad mäklarna och stylisterna tycker eller vad diverse listor säger på nätet att du bör göra för att höja värdet. Inte för att de nödvändigtvis har fel, men ibland upplever jag att mer svårfångade aspekter som upplevs positiva av köparen inte fångas upp av det komersiella. Det kan vara en känsla av hemtrevnad eller andra igenkänningsfaktorer.
Dela gärna med er av era tankar
Dela gärna med er av era tankar
Jag gillar när det känns luftigt och trevligt i hallen. Det behöver inte nödvändigtvis innebära en stor hall men att det inte är plottrigt och väldigt mycket möbler.
Sedan tycker jag att det på en visning inte ska kännas för personligt i bostaden men samtidigt ska det inte se ut som ett hotell. Det kanske inte är så tydligt men det får gärna kännas som en riktig bostad. Svårt att förklara känner jag.
Sedan tycker jag att det på en visning inte ska kännas för personligt i bostaden men samtidigt ska det inte se ut som ett hotell. Det kanske inte är så tydligt men det får gärna kännas som en riktig bostad. Svårt att förklara känner jag.
Klicka här för att svara