Besökte Ikea häromdagen och såg mig omkring.
Tyckte Henriksdalstolarna var rätt sköna. Glappade dock men det är ju stygg miljö dom står i.
Ni som köpt dessa och har dom hemma. Känns dom som bra köp eller något som inte kommer hålla länge till?
Tyckte Henriksdalstolarna var rätt sköna. Glappade dock men det är ju stygg miljö dom står i.
Ni som köpt dessa och har dom hemma. Känns dom som bra köp eller något som inte kommer hålla länge till?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag är också nöjd med våra Henriksdal-stolar. Vi har haft dem i snart 2 år och än så länge så både ser och känns de trevliga att sitta på. Dock så lever även våra stolar ett lugnt liv så slitaget är ju inte särskilt högt.
Har själv barstolarna, limmade mina vid montering, blev mycket stadiga. Det man kan anmärka på är väl att stoppningen inte är av toppkvalitet, den trycks ihop lite med tiden, och det kan bli lite skarpa kanter mot träet under. Men det är nåt man får acceptera i dessa prisklasser, jag förstod det innan köp då jag arbetat med möbler i många år, och jag är mycket nöjd med mina stolar! Stadiga stolar till ett bra pris tycker jag.
Klicka här för att svara