975 läst ·
5 svar
975 läst
5 svar
Vad tror ni om detta.
då vi på jobb flyttade in i nya lokaler för 4-5 års sedan så anmärkte vi att det fanns fuktfläkar i tacket, vaktmästaren sa då att taket var tätat och han målade över med färg.
Nu i förrgårr så tänkte vi inreda rummet, och upptäcker då nedanstående på bilden.
Nu tänker vaktmästaren göra samma sak igen, spackla och måla över.
Jag började fundera om det inte borde finnas mer fukt i isoleringen som är ovanför (detta är översta våningen)
Vad tror ni?
Vilka krav kan man ställa på fastighetsägaren?

Nu i förrgårr så tänkte vi inreda rummet, och upptäcker då nedanstående på bilden.
Nu tänker vaktmästaren göra samma sak igen, spackla och måla över.
Jag började fundera om det inte borde finnas mer fukt i isoleringen som är ovanför (detta är översta våningen)
Vad tror ni?
Vilka krav kan man ställa på fastighetsägaren?

Jag tror (när enda informationen är en bild) ser ut som gips i taket som det har droppat på ett och samma ställe ganska länge.
Om det kommer från yttertaket eller något rör framgår ju inte av bilden. ( Men det förstod du ju redan
)
Om det kommer från yttertaket eller något rör framgår ju inte av bilden. ( Men det förstod du ju redan
Japps förstår att det inte framgår av bilen, men det har tidigare varit en läcka på taket enligt fastighetsskötaren, dock så gick de aldrig in i taket...jag misstänker att där ligger blöt isolering.....men tänkte fråga alla visa här också 
Klicka här för att svara