11 713 läst ·
47 svar
12k läst
47 svar
Vad tänder ni på ??
Inte bara dom glansiga reklambladen är dåliga som "tände" även reklam som ser ut att vara av "tidningspapper"("annonsbladet"/ "mediamarkt" etc) är inte tillnärmelsevis lika bra som vanigt tidningspapper att tända med...
Dagstidningspapper är utmärkt att tända vad som helst med bara man placerar det "fluffigt" och har bra drag. Min nya taktik är att knöla ihop lösa "bollar", vardera ca 1 "modern liten" dagstidningssida. Ett tiotal sådana brinner som en ässja och tänder utan vidare vedklampar på flera kilo i kaminen..bara man placerar veden på rätt sätt,..
Dagstidningspapper är utmärkt att tända vad som helst med bara man placerar det "fluffigt" och har bra drag. Min nya taktik är att knöla ihop lösa "bollar", vardera ca 1 "modern liten" dagstidningssida. Ett tiotal sådana brinner som en ässja och tänder utan vidare vedklampar på flera kilo i kaminen..bara man placerar veden på rätt sätt,..
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden