Elffors skrev:
Då borde du kanske ha billigare uppvärmning typ dieseleldad varmluftskanon. För laphroigrören ligger väl på 419kr stycket sist jag kolla.d^_^b
Kartongen får man ju på köpet, whiskyn ska ju ändå inhandlas :D
 
Inte bara dom glansiga reklambladen är dåliga som "tände" även reklam som ser ut att vara av "tidningspapper"("annonsbladet"/ "mediamarkt" etc) är inte tillnärmelsevis lika bra som vanigt tidningspapper att tända med...

Dagstidningspapper är utmärkt att tända vad som helst med bara man placerar det "fluffigt" och har bra drag. Min nya taktik är att knöla ihop lösa "bollar", vardera ca 1 "modern liten" dagstidningssida. Ett tiotal sådana brinner som en ässja och tänder utan vidare vedklampar på flera kilo i kaminen..bara man placerar veden på rätt sätt,..
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.