Jag har fått ett par Schneider Renova rörelsevakter installerade till min belysning i källaren. Problemet jag har är att de tänder oavsett vilken inställning jag har på skymningsreläet. Jag har ställt den på det mörkaste (helsvart prick) men likt förbannat tänder de även i dagsljus. Nån som har erfarenhet av det här problemet?
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 158 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 158 inlägg
https://www.se.com/se/sv/product/WDE011617/renova-rörelsedetektor-pir-180-02300w-beroende-på-last-skruvanslutning-vit/
Det finns en användarmanual , kolla på den
Det finns en användarmanual , kolla på den
Klicka här för att svara
