Min ventilation i golvet ser ut så här. Det är en ränna på ca 2m och 17 cm bred på bredaste stället. Sen är det en kant på 2 cm på varje sida där man kan lägga något. Vad skulle ni täcka det med( typ ett galler)?
Blir tacksam för idéer
Nadja
Blir tacksam för idéer
Nadja
Det är tilluften och jag måste tyvärr lösa det själv. Bilden är lite dum, men rännan är i golvet
Något av följande kanske fungerar, kan kanske behöva modifiera hålet lite,
https://inventiair.se/produkter/galler/
https://epecon.se/produkt-kategori/location/nedfallt-i-golv/
https://inventiair.se/produkter/galler/
https://epecon.se/produkt-kategori/location/nedfallt-i-golv/
Klicka här för att svara

