Tack, fast jag var ju sugen att få klart allt i helgen.
Kör nog på 10AWG då det egentligen bara var batteriet som hade grövre. Nog dumt att överdimensionera resterande då.
Fast jag är fortfarande inne på att den från mekonomen som är lite stelare är trevligare att förlänga med, rätt många trådar i dessa med men lättare att forma så man får kontroll på kabeldragningen.
- Oroar mig om dom är mindre tåliga då dock.