Hej!
Är nu på gång att köpa ett snart 2 år gammalt fiskarheden hus (svanen). Förutom att kolla slutbesiktningsprotokollet & ta in egen besiktningsman, hur kan man kolla att det inte är något fuskbygge?
Jag menar, hur vet man att tex inte fukt byggts in osv.
& hur kan man veta att tex våtutrymmen är riktigt gjorda med fuktspärrar osv.
Vad har entreprenörerna för ansvar om ngt visar sig vara fel i framtiden? Tacksam för svar om någon har koll på detta.
Vill inte bli lurad ju
