5 438 läst ·
62 svar
5k läst
62 svar
vad ska man ta sig till om man inte vill följa riksdagens nya lagkrav om kontantkort?
Bocken Bruse skrev:
Vi är säkerligen många som av en eller annan anledning inte vill ha våra kontantkort registrerade i vårt eget namn. Utan att för den skull misstänkas vara knarkhandlare, hallickar eller terrorister.
Jag söker följaktligen en "målvakt" som är intresserad av att stå som målvakt för ett av mina kontantkort. Kontantkortet ska inte användas till något kriminellt utan är till en lur jag testar anonymiseringsprogram på. SIM-kortet är ett Comviq Standard.
En ersättning på 500 kronor kan väl vara skälig engångsersättning till den tilltänkte målvakten.
Hör av dig via PM.![]()
Taget……Bocken Bruse skrev:
Vi är säkerligen många som av en eller annan anledning inte vill ha våra kontantkort registrerade i vårt eget namn. Utan att för den skull misstänkas vara knarkhandlare, hallickar eller terrorister.
Jag söker följaktligen en "målvakt" som är intresserad av att stå som målvakt för ett av mina kontantkort. Kontantkortet ska inte användas till något kriminellt utan är till en lur jag testar anonymiseringsprogram på. SIM-kortet är ett Comviq Standard.
En ersättning på 500 kronor kan väl vara skälig engångsersättning till den tilltänkte målvakten.
Hör av dig via PM.![]()
lägg till 2 st nollor så kör vi direkt.Bocken Bruse skrev:
Hör av dig via PM.![]()
Man kanske skulle annonsera (prostituera) ut sig som telefonmålvakt på blocket. får man in 1000 kunder på en röding/st svart så har man ju en stadig årsinkomst vid sidan om. Det är väl inte direkt högstatusyrke men klart bättre än att sälja röv i hamnen,,,,,Rkarlsson skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tygtaket till paviljongen har denna blåsiga säsong ......
Altan & Uteplats -
Trasig manöverpanel till Tylö Combi 8 kw- hur ersätta panelen CC20?
Bastu -
Trassigt dörrhantag till balkongdörr
Fönster & Dörrar -
Förstärka signal till inomhusantenn
Teknik -
Test trall till altan och trädäck – så klarade sig materialen efter 11 år
Artikelkommentarer