E Emmaaa #1 Medlem · 1 inlägg 3 jan 2024 13:15 Emmaaa Medlem 1 inlägg 3 jan 2024 13:15 #1 Hej! Har precis köpt lägenhet och den kom med detta charmiga hål. Vilken typ spackel skulle ni rekommendera? Hålet är ca 1cm djupt. Jag var precis förbi flügger och de rekomenderade deras "easy filler". Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hål #hål-i-väggar #spackla #stora-hål
Hej! Har precis köpt lägenhet och den kom med detta charmiga hål. Vilken typ spackel skulle ni rekommendera? Hålet är ca 1cm djupt. Jag var precis förbi flügger och de rekomenderade deras "easy filler".
T Tompafix #2 Medlem · 3 158 inlägg 3 jan 2024 16:37 Tompafix Medlem 3 158 inlägg 3 jan 2024 16:37 #2 E ylva k skrev: Hej! Har precis köpt lägenhet och den kom med detta charmiga hål. Vilken typ spackel skulle ni rekommendera? Hålet är ca 1cm djupt. Jag var precis förbi flügger och de rekomenderade deras "easy filler". Det funkar bra. Sjunker inte som vanligt väggspackel. Gipsbruk är ett annat alternativ, men då måste man blanda med vatten själv.
E ylva k skrev: Hej! Har precis köpt lägenhet och den kom med detta charmiga hål. Vilken typ spackel skulle ni rekommendera? Hålet är ca 1cm djupt. Jag var precis förbi flügger och de rekomenderade deras "easy filler". Det funkar bra. Sjunker inte som vanligt väggspackel. Gipsbruk är ett annat alternativ, men då måste man blanda med vatten själv.
Ormriauga #3 Husägare · Älvsjö · 37 inlägg 6 jan 2024 12:51 Ormriauga Husägare Älvsjö 37 inlägg 6 jan 2024 12:51 #3 Köp lite gipsbruk och blanda till i en glassförpackning, mer än så behöver du inte till det hålet och det är lättarbetat.
Köp lite gipsbruk och blanda till i en glassförpackning, mer än så behöver du inte till det hålet och det är lättarbetat.