Hej!
Har en sommarstuga från 1916. Vinden är isolerad med sågspån. Jag tänkte fylla på ovanför en "kattvind"(?) där det idag inte finns något spån alls. Ska jag lägga något papp eller dylikt innan jag lägger spån. Min tanke är att fylla upp dessa "snedtak" på samma sätt som på andra ställen, dvs upp till yttertaket utan luftficka.
Vad ska jag tänka på? Det känns rätt ha he någon slags diffusionsöppen papp under spånet så att det inte faller ner i rummet under....