Hej alla hjälpsamma människor!
Jag behöver råd vad jag ska fylla de stora hålen med innan vi målar väggarna i vardagsrummet.
Det var en ändra tung värmeelement som hängde där, nu är det enorma hål. Skumma? Och Spackla sen?
Tack.
Jag behöver råd vad jag ska fylla de stora hålen med innan vi målar väggarna i vardagsrummet.
Det var en ändra tung värmeelement som hängde där, nu är det enorma hål. Skumma? Och Spackla sen?
Tack.
Slipa lite, spackla och slipa igen.
När man spacklar tjocka lager så sjunker det ibland ihop lite i samband med att det torkar, så var beredd på att man får spackla/slipa ett par gånger innan det blir bra, om det appliceras i tjocka skikt.
När man spacklar tjocka lager så sjunker det ibland ihop lite i samband med att det torkar, så var beredd på att man får spackla/slipa ett par gånger innan det blir bra, om det appliceras i tjocka skikt.
Rekomenderar att använda gipsbruk eller likvärdigt till dom stora hålen, vanligt spackel funkar ingett vidare i djupare hål…L Lena Sa skrev:
Klicka här för att svara
