111 240 läst ·
1 572 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Precis vaknat efter nattens juniorhockey, grymt jobbat av juniorkronorna ! Finnarna kämpade tappert.
Men, hur i helvete är amerikaska publiken funtade när de applåderar åt det fula överfallet på Lucas Pettersson. Och de usla domarna gjorde ju inte saken bättre, tur att Lucas klarade sig.
Men, hur i helvete är amerikaska publiken funtade när de applåderar åt det fula överfallet på Lucas Pettersson. Och de usla domarna gjorde ju inte saken bättre, tur att Lucas klarade sig.
The Covenant på Viaplay
En nationalromantisk saga från staterna om hur det kunde ha varit för alla översättare som bistått deras militära insatser i mellanöstern. Eftertexten avslöjar dock verkligheten.
Bra kvalitet på filmen. Bitter eftersmak.
En nationalromantisk saga från staterna om hur det kunde ha varit för alla översättare som bistått deras militära insatser i mellanöstern. Eftertexten avslöjar dock verkligheten.
Bra kvalitet på filmen. Bitter eftersmak.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 287 inlägg
Den sista delen av Stranger Things.
Likt Sagan om Ringen och Nyckeln till frihet är det en liiite för lång epilog. I övrigt ingen jämförelse 😀
Bra serie, även om den tappade lite på slutet.
Likt Sagan om Ringen och Nyckeln till frihet är det en liiite för lång epilog. I övrigt ingen jämförelse 😀
Bra serie, även om den tappade lite på slutet.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 287 inlägg
Tour de Ski, klassisk sprint
Stör mig dock på bilden i Viaplayappen. Har ominstallerat, testat via trådat, wifi, uppdaterat Apple TV.
Blir så dålig bild att tom texten är grynig ibland.
Fiber 250/250.
Stör mig dock på bilden i Viaplayappen. Har ominstallerat, testat via trådat, wifi, uppdaterat Apple TV.
Blir så dålig bild att tom texten är grynig ibland.
Fiber 250/250.
Kollar på samma men upplever inte fanns bekymmer som du beskriver.[SKPG]Zamora skrev:
Glad att se att Maja gick vidare, hörde om hennes prolog när jag var på väg till skidspåret.