Kaffe, brasa, strax start för Vasaloppet
Vardagsrum med tänd brasa, kaffemugg, TV som visar Vasaloppet, och personer täckta under filt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Ska titta jag också. Har en jobbarkompis som ska åka för första gången.
 
  • Gilla
  • Älska
nino och 2 till
  • Laddar…
Klockan ringde 0315, upp till starten sen järnet hem, hade 2.30 min tillgodo till start.
Böka ner sig i soffan 5h sen till Mora och hämta stollarna 😄
 
  • Älska
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 5 till
  • Laddar…
Alvar!!!
 
  • Älska
Anonymiserad 405730 och 2 till
  • Laddar…
Alvar 🥇🇸🇪

"Fan vad jag älskar Vasaloppet alltså.." /Alvar under segerintervjun. ❤️
 
Redigerat:
  • Älska
  • Gilla
Keiller och 3 till
  • Laddar…
Maria T
Vasaloppet har aldrig varit så spännande!
 
  • Älska
Anonymiserad 405730 och 2 till
  • Laddar…
Sverige 🥇🥈🥉
Lär bli 🇸🇪🥇 på damsidan också 👍
 
  • Älska
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 3 till
  • Laddar…
Stina alltså. Första Vasaloppet och kross!
Nära rekordtider både på herr och damsidan, synd att inte det gick också.
 
  • Älska
  • Gilla
16386 och 4 till
  • Laddar…
P
Ebba VM guld slår Therese Duracell Johaug💪🍾🍾🍾
 
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Ebba VM guld slår Therese Duracell Johaug💪🍾🍾🍾
Galet bra. 🇸🇪🥇

Glömde helt av det under biltvättandet.. 🫣🤯
Får kolla senare.
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Galet bra. 🇸🇪🥇
Nu släpper vi inga guld till Norge bland damerna💪
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Personer går på en snöig bana vid ett sportevenemang, omgivna av träd och skyltar. En fotograf och besökare står vid sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Lite Gene Hackman nostalgi efter hans bortgång, R.I.P.
Såg French Connection 1 igår, del 2 blir på torsdag efter hemkomst.
Sen står Mississippi brinner, Skoningslösa, mfl på listan
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
Gick hem i tid från jobbet.. 😇

10km individuell start damer från Trondheim.
 
P
FredrikR FredrikR skrev:
Gick hem i tid från jobbet.. 😇

10km individuell start damer från Trondheim.
Det gjorde du rätt i!
William Poromaa blev ju slagen av bakfulla norrmän😂

Edit: Poromaas egna ord om skiathlon klassiska sträckan om att norrmännen åkte som bakfulla på den klassiska sträckan..
 
Redigerat av moderator:
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.