Ishockey Tre Kronor seniorer mot NHL Alumni. Joel får spela med brorsan och sätter en balja!

/Höghus
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Thåström i Saab Arena (Linköping)
Människa på scen med strålkastare i Saab Arena, händer uppsträckta i publiken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Konsert på Saab Arena med stark belysning och rök. Musiker syns på scen med orange och vita strålkastare som skapar ett dramatiskt ljusmönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Super Bowl LIX.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bor ensam i ett ganska stort hus. Har åtta tantvänner och en kille som bor i ett kollektivboende för bisexuella kvinnor. Fungerar som eskort åt gänget typ förra veckan var vi på Sjöfartsmuseet och så gick vi till Liljevalchs och så blev det både ett besök på filminstitutet som visar gamla bra filmer. På kollektivet har vi filmkvällar med filmer från mitt 3000 filmer stora arkiv och så har vi kompisfest och då är det vi killar som passar upp tjejerna som är jätte imponerade av att åtta bisexuella kvinnor kan dela på två killar och som dessutom passar upp tjejer och gäster. Helst ska vi vara klädda i något vitt, tunt och genomskinligt gärna utan något under precis som manliga tjänare i ett harem. Tanterna på kollektivet tycker att det är ok att gästerna lägger sina händer på lite opassande ställen så gästerna blir avundsjuka på gänget som bor i kollektivet. Tjejerna har varsitt sovrum på ca 20 kvadratmeter med dubbelsäng i alla rum. Oftast tillbringar vi tiden i allrummet på ca 50 kvadratmeter. Där läser vi tidningar, böcker, fikar eller tar ett sent kvällsmål. Fåtöljerna i allrummet har fällbara ryggstöd så inte helt ovanligt att folk fäller ner ryggstöden och tillbringar helanatten i fåtöljerna. Finns ingen i gänget som saknar betal tv kanalerna. Tycker att man ska ha ett liv och njuta av livet med goda vänner. Visst händer det att kvinnorna spekulerar i hur livet skulle varit men en familj och barn men ingen vill bryta upp.
 
P
WRC Umeå..
 
  • Gilla
possum77 och 1 till
  • Laddar…
Maria T
Eva Rydberg som Loreen på Mello, fantastiskt!
 
  • Gilla
jawen och 1 till
  • Laddar…
P
Sverige VS Suomi..
Står 1-2 i slutet på första..
 
N
Rejäl skrev:
Sverige VS Suomi..
Står 1-2 i slutet på första..
4-3 till Finland😃👍
Den där som skrålade svenska nationalsången borde verkligen vara med i Mello🤪
 
  • Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
N
Maria T Maria T skrev:
Eva Rydberg som Loreen på Mello, fantastiskt!
Kvällens bästa framträdande.
Synd bara att Pandora inte spelade sin största hit
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Maria T
Elviiiiiiiiiira !
 
  • Gilla
  • Älska
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Damernas 20k
Spännande lopp och bra krigat av Ebba.
🇸🇪🥉
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Genesis Invitational med Åberg i bra läge
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Genesis Invitational med Åberg i bra läge
Fjärde rundan har ju inte startat än för Ludde. Då blir det åka av.
 
Redigerat:
K Kane skrev:
Fjärde rundan har ju inte startat än för Ludde. Då blir det åka av.
Nej, men han är i bra läge hursomhelst.
 
  • Gilla
Kane
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.