tveksamt tveksamt skrev:
Bra kvartar från damerna. Såg ut som Frida fick en stav i ansiktet där, men verkar inte blivit något allvarligt.
Ja Diggins vevade på rejält...😐
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇨🇭
Blir en "intressant" final. 💪😎
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇨🇭
Blir en "intressant" final. 💪😎
Minst sagt. Borde bli svenskt på medaljplats 🤓
 
  • Haha
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Minst sagt. Borde bli svenskt på medaljplats 🤓
Blir det plats 1-5 tro 🇸🇪🇸🇪💪
Galet!
 
Redigerat:
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Sjukt!
Hatten av!!
🥇🥈🥉🇸🇪🇸🇪🇨🇭

<Edit>
Hagström 7a
 
  • Älska
  • Gilla
Anonymiserad 405730 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Blir det 1-5 tro 🇸🇪🇸🇪💪
Galet!
Det blev 5-1. Sjukt...
Vilka fantastiska skidåkarflickor Sverige har.
Hurra, hurra, hurra 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
 
  • Älska
Anonymiserad 405730 och 2 till
  • Laddar…
Glad att se Kläbo i topp. 💪💪
 
  • Ledsen
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Glad att se Kläbo i topp. 💪💪
Mer glad att han faktiskt får kämpa lite för det.
Trots att våra egna tjejer precis gjorde 5-1 av finalen så är det bättre för sporten när en nation/person inte är så fantastiskt överlägsen.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Upptäckte idag att jag fick en gratis tremånaders provperiod på appletv+ när jag köpte tv:n under black week.

Så nu ska jag se Masters of the air, en serie i samma WWII-anda som Band of brothers och Pacific fast nu om bombflygare.
 
  • Gilla
tveksamt och 2 till
  • Laddar…
Filmaffisch för "Aquaman" med superhjälte, undervattensmotiv och färgstark grafik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Mer glad att han faktiskt får kämpa lite för det.
Trots att våra egna tjejer precis gjorde 5-1 av finalen så är det bättre för sporten när en nation/person inte är så fantastiskt överlägsen.
genom halva första avsnittet, är väl ok såhär långt
 
tveksamt tveksamt skrev:
Mer glad att han faktiskt får kämpa lite för det.
Trots att våra egna tjejer precis gjorde 5-1 av finalen så är det bättre för sporten när en nation/person inte är så fantastiskt överlägsen.
Han fick kriga för att han varit sjuk, inte för att någon annan är i närheten av hans nivå. 😉
 
Tokslut Tokslut skrev:
genom halva första avsnittet, är väl ok såhär långt
Citerade du rätt nu?
 
  • Haha
Tokslut
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Han fick kriga för att han varit sjuk, inte för att någon annan är i närheten av hans nivå. 😉
Jepp, men inte desto mindre var finalen bättre balanserad än på länge på herrsidan, vilket är trevligt. Att det krävs att JHK blir sjuk för att det ska hända är trist, men så är det ibland.. =)
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Citerade du rätt nu?
Sorry för att hag inte hyllar, men tycker att här ska ribban ligga och annat skräp ska inte göras.

Jag skulle aldrig överleva ett tränarjobb 😅😳
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.