111 374 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Upptäckte idag att jag fick en gratis tremånaders provperiod på appletv+ när jag köpte tv:n under black week.
Så nu ska jag se Masters of the air, en serie i samma WWII-anda som Band of brothers och Pacific fast nu om bombflygare.
Så nu ska jag se Masters of the air, en serie i samma WWII-anda som Band of brothers och Pacific fast nu om bombflygare.
Han fick kriga för att han varit sjuk, inte för att någon annan är i närheten av hans nivå. 😉tveksamt skrev:
Jepp, men inte desto mindre var finalen bättre balanserad än på länge på herrsidan, vilket är trevligt. Att det krävs att JHK blir sjuk för att det ska hända är trist, men så är det ibland.. =)FredrikR skrev:

