Wow, läste inte citatet förens nu :O 🤯😂
 
Keiller Keiller skrev:
Så nu ska jag se Masters of the air, en serie i samma WWII-anda som Band of brothers och Pacific fast nu om bombflygare.
Provar igen :D Är genom halva första avsnittet, är väl ok såhär långt och kommer nog se hela serien
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Sorry för att hag inte hyllar, men tycker att här ska ribban ligga och annat skräp ska inte göras.

Jag skulle aldrig överleva ett tränarjobb 😅😳
Du får hylla eller inte vad du vill, jag förstår bara inte vad du syftar på. Genom första halva avsnittet av vad?
 
  • Haha
Tokslut
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Du får hylla eller inte vad du vill, jag förstår bara inte vad du syftar på. Genom första halva avsnittet av vad?
Det vart skitfel 😬
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Upptäckte idag att jag fick en gratis tremånaders provperiod på appletv+ när jag köpte tv:n under black week.

Så nu ska jag se Masters of the air, en serie i samma WWII-anda som Band of brothers och Pacific fast nu om bombflygare.
Ohh, då får jag skaffa AppleTV+ framöver, älskar Band Of Brothers/The Pacific
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Provar igen :D Är genom halva första avsnittet, är väl ok såhär långt och kommer nog se hela serien
Ja, jag är också mitt i första delen. Och jag är fast. Ska absolut se hela serien som ser både påkostad och välgjord ut.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ohh, då får jag skaffa AppleTV+ framöver, älskar Band Of Brothers/The Pacific
Har visserligen bara sett ett halvt avsnitt men jag rekommenderar verkligen den här serien.

Vänta några veckor så kan du bingetitta alla avsnitt på en kort provperiod. De släppte två avsnitt igår och sen kommer resterande delar en gång i veckan.
 
Keiller Keiller skrev:
Har visserligen bara sett ett halvt avsnitt men jag rekommenderar verkligen den här serien.

Vänta några veckor så kan du bingetitta alla avsnitt på en kort provperiod. De släppte två avsnitt igår och sen kommer resterande delar en gång i veckan.
Det var min tanke 👍
 
Keiller Keiller skrev:
Har visserligen bara sett ett halvt avsnitt men jag rekommenderar verkligen den här serien.

Vänta några veckor så kan du bingetitta alla avsnitt på en kort provperiod. De släppte två avsnitt igår och sen kommer resterande delar en gång i veckan.
Andra halvan av avsnittet va så mycket bättre än första halvan!
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
Världscupen från Goms (Schweiz).
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Rickard.
Daytona 24h såklart, av och till i alla fall men nu börjar det närma sig slutet med ungefär 3 timmar kvar. https://www.imsa.com/tvlive/

Som vanligt ser det bra ut för Tom Blomqvist son till Stig Blomqvist men tyvärr riktigt uselt för dom andra "riktiga" svenskarna.
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Yess, EM-brons och samtidigt klara för OS
 
  • Gilla
  • Älska
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
Stefan är över i Florida och ska piska lite jänkare, men först lite test and tune

 
Har just sett Greyhound på apple+
Tom Hanks jagar ubåtar i Nordatlanten.
Mycket spännande, välspelat och utmärkt filmat.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Den här veckan har jag sett 3 filmer:

Kvinnan i sanden (ångestfylld thriller)
The Secret Life of Walter Mitty (Lättsedd komedi)
Lucy (cool sci-fi/thriller)

Kan rekommendera alla 3.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.