111 408 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Ohh, då får jag skaffa AppleTV+ framöver, älskar Band Of Brothers/The PacificKeiller skrev:
Har visserligen bara sett ett halvt avsnitt men jag rekommenderar verkligen den här serien.[SKPG]Zamora skrev:
Vänta några veckor så kan du bingetitta alla avsnitt på en kort provperiod. De släppte två avsnitt igår och sen kommer resterande delar en gång i veckan.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Andra halvan av avsnittet va så mycket bättre än första halvan!Keiller skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 414 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 414 inlägg
Daytona 24h såklart, av och till i alla fall men nu börjar det närma sig slutet med ungefär 3 timmar kvar. https://www.imsa.com/tvlive/
Som vanligt ser det bra ut för Tom Blomqvist son till Stig Blomqvist men tyvärr riktigt uselt för dom andra "riktiga" svenskarna.
Som vanligt ser det bra ut för Tom Blomqvist son till Stig Blomqvist men tyvärr riktigt uselt för dom andra "riktiga" svenskarna.
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Yess, EM-brons och samtidigt klara för OS
