Maria T
Youtubar allt jag kan hitta om bläckfiskar sen jag sett filmerna Bläckfisken och jag (Netflix) och Min vän Bläckfisken (finns/fanns på SVTPlay) - är helt såld på detta djur. https://www.youtube.com/@octolabtv1168 )

Men snart så - True Detectives säsong 4, med Jodie Foster på HBO Max, har höga förväntningar.
 
Börje
 
Telefonen.
 
  • Gilla
  • Haha
nino och 1 till
  • Laddar…
Hemma och sjuk, så idag provar jag Reacher för att se vad det är för något..
 
  • Gilla
SC Aero och 3 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Hemma och sjuk, så idag provar jag Reacher för att se vad det är för något..
Lättittat. 👌

Här är det 4x7,5km damer med Linn i spets på första sträckan från Oberhof.
 
  • Gilla
  • Älska
tveksamt och 2 till
  • Laddar…
Handboll 🇸🇪-🇫🇷
 
  • Gilla
  • Älska
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Handboll 🇸🇪-🇫🇷
Tittat ikapp på mixed stafetten nu, med Potum i glaset.

Grym insats av Linn och Maja. 🥇🥈
 
  • Gilla
  • Älska
Luddis_1 och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tittat ikapp på mixed stafetten nu, med Potum i glaset.

Grym insats av Linn och Maja. 🥇🥈
Verkligen en bra stafett. Brudarna levererar!
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tittat ikapp på mixed stafetten nu, med Potum i glaset.

Grym insats av Linn och Maja. 🥇🥈
Sista backen av Linn var ju ruskig att skåda 😃
 
  • Älska
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Sista backen av Linn var ju ruskig att skåda 😃
Ja mäkta imponerande! 💪
Kul att se Maja som börjar hitta tillbaka till sitt gamla jag. 👍
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Handbollen - tyvärr till sist en bajskorv, trots allt
Nu kör vi På Spåret
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Handbollen - tyvärr till sist en bajskorv, trots allt
Nu kör vi På Spåret
De där dummarna från NM har inte varit bäst i EM.....
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Handbollen - tyvärr till sist en bajskorv, trots allt
Nu kör vi På Spåret
Verkar ju vara ett klockrent felbeslut vid Frankrikes kvittering i slutsekunden om man får tro experterna. Riktigt surt.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Verkar ju vara ett klockrent felbeslut vid Frankrikes kvittering i slutsekunden om man får tro experterna. Riktigt surt.
Ja, eftersom domarna gillade att videogranska borde de även gjort det på slutet.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Verkar ju vara ett klockrent felbeslut vid Frankrikes kvittering i slutsekunden om man får tro experterna. Riktigt surt.
Slarvigt ändå av Sverige tyvärr, med en sån första halvlek
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.