111 360 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Lerin på Lofoten, på SVT (första avsnittet idag 9/1) men jag kollar på SVTPlay eftersom jag kom hem sent.
Alla serier jag sett om, och med Lars Lerin (och jag har sett alla!) ger mig ett litet uns hopp i denna dystra värld.
Alla serier jag sett om, och med Lars Lerin (och jag har sett alla!) ger mig ett litet uns hopp i denna dystra värld.
Dokumentären om Stikkan Andersson. Imponerade gubbe som många inte gillade, men har man skrivit 730 låtar var av många låg på listorna, är man duktig.
Bäst var slutklämmen i programet, där man berättar att varm korv med bröd serveras på efterfesten till Polar Music Prize.
Bäst var slutklämmen i programet, där man berättar att varm korv med bröd serveras på efterfesten till Polar Music Prize.
Produkter som diskuteras: "Stikkan"
Vedklyv Stikkan i gjutjärn
Spänta ved snabbt, säkert och enkelt
1 995 kr inkl moms
Läs mer
