Medlem
· Västernorrland
· 2 471 inlägg
Borde inte någon fjäder peta övre låskolven åt vänster, och då kommer den samtidigt hålla uppe handtaget? Kan det vara den fjäder som sitter där nu men inte gör det som borde sitta annorlunda?
Klicka här för att svara
