Kommer upp klockan 05 och känner… tusan vad kallt det är. 17 grader, pumpen står inställd på 21 grader. Märkligt! Kollar inställningarna i appen, allt ser bra ut.
Startar om pumpen. Då börjar den värma på fullt ös. Det blir 23 grader istället och den verkar tycka att det behöver värmas på rejält.
Ser i appen att den gått på sparlåga under natten, till skillnad från igår.
Kändes bara lite skumt, den har gått som en klocka sedan installationen men det här var något nytt. Är det nån som har några tankar?