Klistrar in det jag skrev i en annan del av forumet.
Har hittat ett hus som jag funderar på att köpa.
Det är ett friliggande 2-planshus, 155m2.
Problemet är att huset är ommålat 2001, men det måste ha varit en dålig kvalite på färgen. Det är småsprickor i färgen på hela fasaden.
Vad skulle det kosta att anlita en målarfirma som gör jobbet åt mig?
Har hittat ett hus som jag funderar på att köpa.
Det är ett friliggande 2-planshus, 155m2.
Problemet är att huset är ommålat 2001, men det måste ha varit en dålig kvalite på färgen. Det är småsprickor i färgen på hela fasaden.
Vad skulle det kosta att anlita en målarfirma som gör jobbet åt mig?
Någon som vet?
Omöjligt och säga eftersom det bl.a. beror på hur mycket underarbete som krävs. Skulle gissa på ca 50 kkr.
Tack för svaren.
Då vet jag ungefär vad det kan hamna på.
Då vet jag ungefär vad det kan hamna på.
Klicka här för att svara
