Har det varit kök eller badrum på våningen över tidigare?
Jag skulle kapat det längre ner och satt en plugg.
Jag skulle kapat det längre ner och satt en plugg.
Jag kan inte se någon anledning till det. Ser ut att vara ett rensrör nertill som de kanske ville spara, men kapar du och sätter en avtagbar propp kommer du åt att rensa likabra där vid behov. Ett annat alternativ vore att bila upp runt och sätta dit en golvbrunn?D Don_Simon skrev:
Kanske lättare att sätta en lukttät propp på en slätände än en muff, vad vet jag?
Man kan se mycket udda i gamla hus.
Man kan se mycket udda i gamla hus.
Klodsmajor skrev:
Tack för svar.Klodsmajor skrev:
Golvbrunn var en bra idé.
Klicka här för att svara
