Hej, 15 år sedan byggdes denna. Gissar att det satt sig överallt förutom just där ett avloppsrör går. Vad kan man göra? Gräva bort lite grus eller försöka höja upp det andra? Mvh Henrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.