Mina solpaneler är ett par år gamla.
I morse kl 06 ser jag att 10 av de 36 ser annorlunda ut. Har det hänt ngt med dessa
är
det slumpen som spelar ett spratt i morgondimman?
I morse kl 06 ser jag att 10 av de 36 ser annorlunda ut. Har det hänt ngt med dessa
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Kanske att en del paneler i den övre raden börjat leverera litet ström vilket gjort att kondensen på dessa försvunnit. Gissar att detta fenomen enbart syns under en kort tid innan alla panelerna kommit igång med produktion.
Har liknande effekter på mina paneler just när kvällsfrosten börjat nypa och på morgonen när den släpper, även när det bara är dagg. Även variationer i de olika cellerna på samma panel förekommer. Tänker att det är ett normalt fenomen.M mdphd skrev:
Klicka här för att svara