T Trissstral #1 Medlem · 35 inlägg 30 jan 2024 20:05 Trissstral Medlem 35 inlägg 30 jan 2024 20:05 #1 Vi har börjar slipa upp den gamla färgen från golvet som var i källaren. Och ser dessa sprickor på golvet. Inte många men några stycken, och man ser ju ganska tydligt att där är vatten… Vad gör man?? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #betonggolv
Vi har börjar slipa upp den gamla färgen från golvet som var i källaren. Och ser dessa sprickor på golvet. Inte många men några stycken, och man ser ju ganska tydligt att där är vatten… Vad gör man??